– Jesienna runda finansowania planowana jest na 4 mln złotych. Połowa kapitału została już zadeklarowana. Pieniądze pozyskane w wyniku ogłoszonej właśnie rundy finansowania przeznaczone zostaną na zbudowanie rozpoznawalnej marki po premierze aplikacji a także rozbudowanie zespołu i dalszy rozwój produktu – czytamy w komunikacie.
Co oferuje fintech Pacific?
Fintech Pacific wykorzystuje kody QR, generując je bezpośrednio dla produktów sklepów internetowych zintegrowanych z systemem Pacific. Dzięki temu, transakcje można zainicjować samą aplikacją. Może to być dowolny nośnik, zarówno online, jak posty i filmy publikowane w social media, ale także offline, jak billboardy, ulotki, opakowania czy metki produktów itp.
Dzięki zeskanowaniu kodu użytkownik zakupi produkt w dosłownie kilka sekund bez wpisywania danych. Aplikacja Pacific ułatwia także drobne, codzienne rozliczenia ze znajomymi, udostępniając użytkownikom czat, w którym oprócz wiadomości, memów i GIFów, wyślemy również pieniądze.
Konto w aplikacji Pacific jest pełnoprawnym kontem bankowym dostarczanym we współpracy z Aion Bankiem.
Użytkownicy mają mieć do dyspozycji karty Mastercard, które od standardowych kart oferowanych w bankach odróżnia fakt, że została wykonana z plastiku wyłowionego z oceanu.
Cennik usług fintechu Pacific
Pacific kieruje swoją ofertę zarówno do klientów indywidualnych, jak i tych firmowych. Użytkownicy indywidualni mają do dyspozycji trzy plany: Standard, Ocean i Sand. Ten ostatni to wydatek rzędu 29,90 PLN miesięcznie, a w jego ramach klient ma dostęp do wyższego limitu darmowych wypłat z bankomatów, czy bezpłatnych przelewów bankowych. W pozostałych planach tego typu transakcje są obciążone prowizją. Poniżej oferta dla klientów indywidualnych.
Pacific ma być także platformą zakupową, więc oferta kont biznesowych jest skierowana do sprzedawców, którzy chcą umieszczać swoje oferty w serwisie. Przedsiębiorcy maja do wyboru dwa plany: Biznes Standard i Biznes Gold. Pakiet Gold wiąże się z opłatą w wysokości 39,90 PLN miesięcznie, a sprzedawca może dzięki niemu korzystać z tańszych przelewów bankowych, czy wyższego limitu darmowych wypłat z bankomatów. Prowizja od sprzedaży produktów wynosi 6% niezależnie od planu.