– Jesienna runda finansowania planowana jest na 4 mln złotych. Połowa kapitału została już zadeklarowana. Pieniądze pozyskane w wyniku ogłoszonej właśnie rundy finansowania przeznaczone zostaną na zbudowanie rozpoznawalnej marki po premierze aplikacji a także rozbudowanie zespołu i dalszy rozwój produktu – czytamy w komunikacie.

Co oferuje fintech Pacific?

Fintech Pacific wykorzystuje kody QR, generując je bezpośrednio dla produktów sklepów internetowych zintegrowanych z systemem Pacific. Dzięki temu, transakcje można zainicjować samą aplikacją. Może to być dowolny nośnik, zarówno online, jak posty i filmy publikowane w social media, ale także offline, jak billboardy, ulotki, opakowania czy metki produktów itp.

Dzięki zeskanowaniu kodu użytkownik zakupi produkt w dosłownie kilka sekund bez wpisywania danych. Aplikacja Pacific ułatwia także drobne, codzienne rozliczenia ze znajomymi, udostępniając użytkownikom czat, w którym oprócz wiadomości, memów i GIFów, wyślemy również pieniądze.

Konto w aplikacji Pacific jest pełnoprawnym kontem bankowym dostarczanym we współpracy z Aion Bankiem.

Użytkownicy mają mieć do dyspozycji karty Mastercard, które od standardowych kart oferowanych w bankach odróżnia fakt, że została wykonana z plastiku wyłowionego z oceanu.

Cennik usług fintechu Pacific

Pacific kieruje swoją ofertę zarówno do klientów indywidualnych, jak i tych firmowych. Użytkownicy indywidualni mają do dyspozycji trzy plany: Standard, Ocean i Sand. Ten ostatni to wydatek rzędu 29,90 PLN miesięcznie, a w jego ramach klient ma dostęp do wyższego limitu darmowych wypłat z bankomatów, czy bezpłatnych przelewów bankowych. W pozostałych planach tego typu transakcje są obciążone prowizją. Poniżej oferta dla klientów indywidualnych.

Fintech Pacific - oferta dla klientow indywidualnych

Pacific ma być także platformą zakupową, więc oferta kont biznesowych jest skierowana do sprzedawców, którzy chcą umieszczać swoje oferty w serwisie. Przedsiębiorcy maja do wyboru dwa plany: Biznes Standard i Biznes Gold. Pakiet Gold wiąże się z opłatą w wysokości 39,90 PLN miesięcznie, a sprzedawca może dzięki niemu korzystać z tańszych przelewów bankowych, czy wyższego limitu darmowych wypłat z bankomatów. Prowizja od sprzedaży produktów wynosi 6% niezależnie od planu.

Fintech Pacific - oferta dla klientow biznesowych