Comfino pozwala w jednym miejscu skorzystać z płatności odroczonych, kredytów i pożyczek dla konsumentów i przedsiębiorców od wielu dostawców finansowania. Z tej bramki płatniczej ma już korzystać ponad 3 tys. sklepów – czytamy w komunikacie.
Odroczone płatności od PayPo w bramce płatniczej Comfino
Z raportu PayPo „Płatności odroczone w Polsce” wynika, że blisko 7 z 10 badanych konsumentów zrezygnowało z zakupów w sklepach internetowych, które nie oferowały tej metody płatności. W tym samym raporcie można przeczytać, że w blisko 35 proc. sklepów online nastąpił wzrost liczby nowych klientów po wprowadzeniu BNPL – podają spółki w informacji prasowej.
W styczniu pisaliśmy, że Comperia podpisała roczny kontrakt z Grupą OLX. W jego ramach zaoferuje klientom OTOMOTO różne formy finansowania samochodu poprzez swoje usługi porównania ofert bankowych i platformę ComperiaRaty, jak również w niedalekiej przyszłości np. możliwość zakupu części czy akcesoriów samochodowych poprzez rozwiązanie płatnicze dla e-commerce Comfino.
Z kolei PayPo kontynuuje swój rozwój poza e-commerce – fintech rozszerzył niedawno dostępność swojej wirtualnej karty płatniczej. Teraz będzie nią można płacić praktycznie wszędzie, nie tylko w sklepach online i stacjonarnych, ale także w punktach usługowych, akceptujących karty płatnicze. Od momentu wprowadzenia karty PayPo w listopadzie 2024 roku, miało z niej już skorzystać 100 tysięcy klientów.
W lipcu zeszłego roku PayPo otrzymało licencję krajowej instytucji płatniczej od Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego. Zezwolenie pozwala między innymi na wydawanie własnych kart płatniczych. Licencja obejmuje także przyjmowanie wpłat gotówki i wykonywanie wypłat gotówki z rachunku płatniczego.