Partner serwisuVisa dla biznesu

Business4Fintech


Obsługa klienta w social media – fanaberia czy konieczność?
December 2, 2020, 9:45 AM

Jak obsługiwać w tej przestrzeni klientów, by budować najlepsze doświadczenia? Jak sprawić, by obsługa klienta w social media nie była zmorą?

Technologia z pomocą przedsiębiorcom
November 16, 2020, 12:24 PM

Polski fintech Wealthon oferuje pożyczkę pomostową na spłatę zadłużenia w ZUS i US w celu uzyskania kredytu bankowego. Firma założona w 2018 r. przygotowuje się do dalszej ekspansji.

Automatyzacja komunikacji w bankach i fintechach
October 19, 2020, 10:01 AM

Wszędzie tam, gdzie toczy się rozmowa na temat oferty, obsługi konta, czy rozwiązania problemu technicznego, boty skutecznie odciążają pracowników.

Jak podnieść jakość obsługi klienta i sprostać nowym wyzwaniom w branży fintech?
August 10, 2020, 2:41 PM

Rozwiązaniem może być wprowadzenie systemu omnichannel, który, tak jak Thulium, zadba o wiele aspektów jednocześnie, w tym o zadowolenie klientów.

Co zrobić, by wytrwać w cyfrowym wyścigu i nie stracić klientów?
July 14, 2020, 3:25 PM

Co zrobić, by wytrwać w cyfrowym wyścigu i nie stracić klientów? W niniejszym artykule prezentujemy rozwiązania firmy Unima 2000. #Business4Fintech.