To kolejne innowacyjne wdrożenie Furgonetki. W kwietniu ubiegłego roku firma zapowiedziała stworzenie własnej sieci automatów do nadawania i odbioru przesyłek kurierskich – Furgonetka BOX. W połowie grudnia na rynek wprowadzono aplikację Furgonetka BOX Partner, służącą do zgłaszania lokalizacji, w których zdaniem konsumentów i przedsiębiorców powinny znaleźć się automaty paczkowe Furgonetki.

Furgonetka udostępniła moduł do zarządzania zwrotami

System do obsługi zwrotów gwarantuje sklepom internetowym opcję wprowadzenia indywidualnych zasad zwrotów zakupów. Moduł od Furgonetki pozwala wygenerować własną politykę zwrotów. To sprzedawca ustala m.in. adres do zwrotu, czas na odstąpienie od umowy i na wypłacenie pieniędzy.

Dzięki integracji e-sklepu z Furgonetką jego klienci zyskują dostęp do 12 firm kurierskich, za pomocą których mogą nadać przesyłkę zwrotną. Przy czym to sprzedawca decyduje czy udostępnia darmowe zwroty, czy koszt przesyłki ponosi kupujący. Warto podkreślić, że oprócz funkcji jak akceptacja i odrzucenie zwrotu w panelu online dostępna jest także możliwość śledzenia przesyłek.

Jak działa system zwrotów od strony klienta? Musi on najpierw zalogować się do panelu zwrotów, używając adresu e-mail z zamówienia. Następnie wybiera produkty, które chce oddać i określa szczegóły przesyłki zgodnie z warunkami ustalonymi przez sklep. Kolejnym krokiem jest wydrukowanie wygenerowanej etykiety i umieszczenie jej na paczce. Po przekazaniu przesyłki kurierowi lub w punkcie nadania pozostaje czekać na zwrot środków.

Korzystając z usługi zwrotów od Furgonetki kupujący może sprawdzić na swoim koncie, kiedy dokładnie wpłyną środki od sklepu za zwrócone produkty. Przy czym otrzyma je w ten sam sposób, w jaki opłacił zamówienie. W systemie klient znajdzie także informację o wszystkich dokonanych zwrotach, a także możliwość śledzenia nadanych przesyłek.