Pierwsza edycja „Firm Jutra” została zainaugurowana w 2020 roku, udział w niej wzięło ponad 16,5 tys. przedsiębiorstw. Według przeprowadzonych przez instytut badawczy IPSOS badań ponad 15 tys. biznesów, które brały udział w programie rozwinęło się lub utrzymało na podobnym poziomie w trakcie pandemii, a 5 tysięcy firm uruchomiło swoje działania e-commerce.

Ruszył nabór do kolejnej edycji programu „Firmy Jutra”

Druga edycja programu będzie miała formę 4-tygodniowego intensywnego szkolenia, składającego się z wykładów i warsztatów, indywidualnych spotkań z doradcami programu, którzy pomogą ustalić plan rozwoju firmy w internecie, a także dodatkowych zadań do wykonania na podstawie udostępnionych materiałów.

W programie od Google będzie mogło wziąć udział 500 przedsiębiorców i firm wybranych na podstawie zgłoszeń. Program kierowany jest do małych i średnich przedsiębiorców, a w szczególności do założycieli, właścicieli firm oraz osób odpowiedzialnych za marketing czy rozwój firmy. Formularz rekrutacyjny dostępny jest na stronie www.firmyjutra.pl. Rekrutacja potrwa do 28 września 2022 roku.

W trakcie  programu akceleracyjnego uczestnicy otrzymają:

  • 12 spotkań i warsztatów z ekspertami z branży
  • konsultacje oraz codzienne wsparcie 8 doradców Google
  • dostęp do społeczności Firm Jutra.

– Mając na uwadze obecną sytuację gospodarczą na świecie oraz powszechną cyfryzację, chcemy  zachęcić małe i średnie przedsiębiorstwa do udziału w programie akceleracyjnym Firmy Jutra: e-commerce, w którym będą miały szansę zwiększyć swoją wiedzę na temat efektywnego wykorzystania kanałów sprzedaży online, marketingu internetowego i technologii chmurowych. Doświadczenia poprzedniej edycji gwarantują, że przedsiębiorcy zyskają nie tylko wiedzę, ale również zwiększą swoją bazę klientów – mówi Łukasz Pietrzak z Google Polska.