— Metaverse to sposób, w jaki ludzie będą doświadczać Web3. Nasza kooperacja z The Sandbox pozwala tworzyć nowe doświadczenia dla naszych klientów. Cieszymy się, że możemy przy tym współpracować z partnerami sportowymi, ambasadorami marki i markami Animoca — komentuje Suresh Balaji, dyrektor ds. marketingu w regionie Azji i Pacyfiku, HSBC.
HSBC wkracza do wirtualnego świata The Sandbox
Jeden z największych holdingów finansowych na świecie zdecydował się zapuścić korzenie w metaverse. HSBC nabyło wirtualne nieruchomości w grze The Sandbox. Jest to wirtualna rzeczywistość oparta na blockchainie Ethereum. Firma zamierza wykorzystać swoją działkę do budowania doświadczeń dla entuzjastów sportu, e-sportu i gier.
Wejście HSBC do The Sandbox nastąpiło zaraz po zakupie wirtualnych nieruchomości przez tajlandzki Siam Commercial Bank. Sama gra nie jest jednak jedyną destynacją, do której udają się zainteresowani wirtualizacją swojego biznesu światowi gracze.
W lutym bieżącego roku JPMorgan stał się pierwszym bankiem, który otworzył swój salon w wirtualnym świecie Decentraland. W międzyczasie American Express również złożyła wnioski o rejestrację swojej nazwy, logo oraz sloganów w metaverse.
— Wierzymy, że jest to początek szerszej adopcji metaverse przez instytucje napędzające doświadczenia marki i zaangażowanie w ten nowy ekosystem — mówi Sebastien Borget, COO i współzałożyciel The Sandbox.