TradeTracker to sieć do marketingu afiliacyjnego, która działa w 24 krajach świata m.in. Szwecji, Meksyku, Włoszech, Francji czy Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Współpraca platformy IdoSell z siecią TradeTracker

W gronie ponad 9000 wydawców TradeTracker znajdują się dostawcy rozwiązań technologicznych, przedstawiciele mediów, retargeterzy, portale kuponowo-rabatowe, serwisy cashback, blogerzy, influencerzy. Dzięki tej współpracy merchanci, którzy korzystają z IdoSell, będą mogli reklamować globalnie swoje sklepy i produkty.

Marketing afiliacyjny opiera się na współpracy reklamodawcy (w tym wypadku sprzedawcy) z wydawcą lub partnerem (tzw. afiliantem). TradeTracker łączy reklamodawców z wydawcami z całego świata. Pomaga zwiększyć rozpoznawalność marki poprzez dotarcie do konkretnych, nawet bardzo niszowych grup docelowych. Miesięcznie kampanie zbierają średnio ponad 250 mln emisji – czytamy w komunikacie.

Kilka tygodni temu pisaliśmy o integracji IdoSell z platformą Shopee. Dzięki temu sprzedawcy korzystający z platformy SaaS mogą w kilku prostych krokach wystawić swoją ofertę w serwisie i zarządzać zamówieniami w Shopee. Dodatkowo IdoSell zintegrowało się z z popularnymi porównywarkami z z Czech, Słowacji, Grecji, Rumunii i Węgier.