Skorzystaj z niepowtarzalnej okazji na dokształcenie się i zadbaj o reputacje jak nigdy wcześniej już 28 listopada br. w warszawskim Multikinie Ursynów. Stawiamy na 100% merytoryki i praktyki oferując program na miarę potrzeb nowoczesnego Public Relations i komunikacji. Poprzednie edycje spotkały się z zainteresowaniem ponad 500 uczestników, którzy otrzymaną wiedzę mogli wdrożyć
w swojej codziennej pracy.

Wśród prelegentów konferencji wystąpią:

Urszula Podraza – Specjalistka w zakresie Public Relations i komunikacji kryzysowej

Barbara Zych – Ekspert w zakresie employer brandingu

Ewa Tomczak – Trenerka i moderatorka metody Design Thinking

Adam Sanocki  – Specjalista komunikacji Public Relations w relacjach B2B

Kamil Kozieł – Ekspert w zakresie storytellingu

Adam Mikołajczyk  – Specjalista w zakresie marketingu terytorialnego

Monika Kubiak  – Ekspertka w relacjach klient – agencja

Rafał Sałak – Ekspert w zakresie automatyzacji i personalizacji PR

Andrzej Gruszka – Ekspert w zakresie digital PR

Skrócony program wydarzenia:

Prelekcja 1: Synergia Digital i PR rozwiązaniem na miarę potrzeb współczesnego biznesu. Postaw na e-PR i zyskaj przewagę konkurencyjną.

Prelekcja 2: Kryzys wizerunkowy niepowtarzalną szansą na sukces. Jak wykorzystać kryzys wizerunku i zainteresowanie mediów do nowej odsłony marki?

Prelekcja 3: Efektywna współpraca PR z agencją reklamową. Jak uzgodnić i egzekwować warunki by zmaksymalizować jakość świadczonych usług zmniejszając ryzyko poniesienia strat?

Prelekcja 4: Jak w pełni wykorzystać automatyzację i personalizację w Public Relations do zwiększenia sprzedaży?

Prelekcja 5: Rola storytellingu w kampaniach PR, dobrze opowiedziana historia kluczem do biznesowego sukcesu, czyli jak narratologia przekłada się na rosnące zyski.

Prelekcja 6: Jak wykorzystać Public Relations w B2B, aby zyskać wizerunek pożądanego partnera biznesowego i zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku podnosząc jej zyski?

Prelekcja 7: Design Thinking. Jak wdrożyć myślenie projektowe i wnieść działania PR na wyższy poziom?

Prelekcja 8: Jak zaplanować i zrealizować strategię promocji PR miejsc by przyciągnąć inwestorów i turystów?

Prelekcja 9: Employer branding na usługach PR-u. Jak wykorzystać instrumenty komunikacji wewnętrznej by zbudować pozytywny wizerunek firmy na zewnątrz?

Nie zwlekaj i dołącz do wydarzenia już dziś.Więcej tutaj.

Bilety są dostępne tutaj.