Usługa InPost Urząd 24 jest dostępna w Gorzowie Wielkopolskim, Gdyni, Krakowie, Kaliszu, Słubicach, Dąbrowie Górniczej, Poświętnem, Izabelinie, Nowym Targu, Wolsztynie, Chojnicach, Pruszkowie, Brodnicy, Gorzowie Wielkopolskim, Wołominie, Koszalinie i Lubaniu.

Paczkomat InPost Urząd24 już dostępny w Toruniu

InPost Urząd24 to nie tylko przyspieszenie procedur, wygoda i bezpieczeństwo dla mieszkańców oraz ułatwienie obsługi klientów dla urzędników. To nowy trend w relacjach na linii urząd – mieszkańcy, który doskonale sprawdza się w pandemii, ale pozostanie już na trwałe w ramach relacji z obywatelami. Efektywność tej usługi pokazuje, że także w przyszłości będzie ona coraz bardziej popularna. Coraz więcej miast i gmin poszukuje takich rozwiązań, dzięki czemu mogą także lepiej zarządzać sprawami urzędowymi i obniżać koszty działania – podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost.

Jakie sprawy można załatwić w paczkomacie przy Urzędzie Miasta Torunia? Dotyczą one między innymi prawa jazdy, czy rejestracji pojazdów. Chodzi o złożenie do depozytu dokumentu prawa jazdy, zgłoszenie rozpoczęcia kursu przez OSK, zgłoszenie zbycia.nabycia pojazdu, czy wyrobienie wtórnika dowodu rejestracyjnego w przypadku jego utraty.

W przypadku rejestracji nowego pojazdu, zarejestrowania pojazdu używanego sprowadzonego z zagranicy, rejestracji pojazdu używanego zakupionego w Polsce, czy rejestracji czasowej pojazdu wniosek można założyć za pośrednictwem paczkomatu, ale po odbiór decyzji oraz dokumentów trzeba stawić się osobiście.

InPost obsługuje już w Polsce ponad 11 tys. paczkomatów i planuje stawiać 100 nowych maszyn tygodniowo. Firma nawiązała także współpracę z Amazon.pl na dostawę zamówień oraz ma za sobą udany debiut na giełdzie w Amsterdamie. Teraz InPost zamierza przyśpieszyć ekspansje w krajach Europy Zachodniej – między innymi w Wielkiej Brytanii i we Francji.