W ramach rebrandingu marka łączy nową usługę i użytkownika w jej ścisłym centrum, z odmienioną aplikacja, która dopełnia zmianę, lepiej dopasowując się do indywidualnego „ja” pasażera. Przy okazji ogłoszenia zmian w podejściu do usługi, iTaxi podkreśla także swoje zaangażowanie w odpowiedzialność społeczną i ekologiczną – czytamy w komunikacie.

iTaxi rozpoczyna rebranding i elektryfikację floty

W ramach strategii długofalowej, iTaxi zobowiązuje się do zaopatrzenia 80% swojej floty w samochody elektryczne do 2030 roku. Ponadto, w roku bieżącym flota już w 10-ciu procentach ma składać się z elektryków. Już od dzisiaj na ulice Warszawy wyjadą Tesle Model Y, brandowane nowymi elementami komunikacji wizualnej marki – do końca roku co piąty kurs realizowany będzie autem elektrycznym.

Wprowadzenie Tesli jako kluczowego elementu floty iTaxi jest strategicznym krokiem w kierunku dalszej elektryfikacji. Pojazdy elektryczne doskonale odpowiadają na potrzeby branży taksówkarskiej, wspierając ekologiczne i zrównoważone podejście do transportu. iTaxi zapowiedziało także, że współpracuje z wybranymi partnerami w zakresie ładowania samochodów, co ma na celu ułatwienie szybkiej integracji elektryków z oferowaniem przejazdów na terenie miasta.

Stołeczni użytkownicy zamówią przejazd Teslą w nowej aplikacji iTaxi, której zmiana również jest częścią rebrandingu. Nowe elektryki na ulicach Warszawy wyróżniają się perłowo-niebieskim kolorem, symbolizującym czyste powietrze i cytrynowo-żółtym sygnetem, który jest nowym znakiem graficznym marki.

Benchmarki z innych rynków pokazują, że elektryfikacja jest możliwa. Tesla jest numerem jeden w top 10 sprzedaży aut w Norwegii i Danii. W Danii, odsetek samochodów elektrycznych wśród nowych pojazdów osiągnął 32%. Holandia planuje, że od 2025 roku wszystkie nowe taksówki i samochody w wypożyczalniach będą zeroemisyjne, z pełnym wdrożeniem regulacji do 2030 roku.