Partner serwisu Visa dla biznesu

Jak wykrywać oszustwa w trakcie onboardingu klienta? [RAPORT]

Fintek
Fintek
#Cyberbezpieczeństwo#Fintech
Opublikowano: 2 czerwca 2020, 14:38 Aktualizacja: 2 czerwca 2020, 14:56

Jak wykryć 7 rodzajów oszustw związanych z dokumentami i tożsamością – to najnowszy raport Onfido, czyli firmy, która specjalizuje się procesie identyfikacji klientów otwierających rachunki w fintechach.

Jak wykrywać oszustwa w trakcie onboardingu klienta? [RAPORT]

Wypełnij formularz i pobierz raport

Chcesz wiedzieć, ile ludzi padło ofiarą kradzieży tożsamości oraz o jaką kwotę toczy się stawka? Jak wykryć 7 rodzajów oszustw związanych z dokumentami i tożsamością? Dlaczego nie można sobie pozwolić na błędy i jak zachować właściwą równowagę pomiędzy bezpieczeństwem a wygodą użytkowników, ale przede wszystkim jak radzić sobie z fraudami? Oszuści też mają swoje specjalizacje i stopnie wtajemniczenia – dowiesz się więcej pobierając raport Onfido.

Onfido to brytyjski startup, który w kwietniu 2020 roku pozyskał 100 mln dolarów na dalszy rozwój. Fintech specjalizuje się w online’owym procesie identyfikacji klientów – firma w tym celu wykorzystuje m.in. sztuczną inteligencję. Z usług Onfido korzysta 1500 fintechów na całym świecie – w tym Revolut.

Formularz

*
*
*
*
*
*
Czy szukasz obecnie rozwiązania do weryfikacji tożsamości?TakNie


* pola wymagane

Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

jak-wykrywac-oszustwa-w-trakcie-onboardingu-klienta-raport