Odroczone płatności w fizycznych sklepach są dostępne dla uczestników programu lojalnościowego Hello H&M Member. Wystarczy w aplikacji aktywować opcję „zapłać za 30 dni”, a w momencie zakupu pokazać kasjerowi wygenerowany kod QR.
Odroczone płatności Klarna w fizycznych sklepach H&M
Mieliśmy dzisiaj okazję przetestować nowe rozwiązanie w jednym ze sklepów H&M w centrum Warszawy. Cały proces weryfikacji i płatności zajął kilka sekund. Po wygenerowaniu i zeskanowaniu kodu QR w niektórych przypadkach kasjer może jeszcze poprosić o okazanie dowodu tożsamości, ale przy okazji naszych zakupów nie było takiej konieczności. Status transakcji można na bieżąco monitorować w nowej aplikacji Klarny.
To drugie tego typu wdrożenie BNPL na polskim rynku. Kilka miesięcy temu PayPo udostępniło odroczone płatności w aplikacji mobilnej CCC – dzięki temu można zapłacić późnej także za zakupu w sklepach stacjonarnych tej sieci. Odroczone płatności offline od dawna są także dostępne dla klientów Twisto, dzięki wykorzystaniu specjalnej karty płatniczej. PayPo i Klarna zintegrowały jednak swoje rozwiązania z aplikacjami sprzedawców. Rozwiązania BNPL w fizycznych sklepach oferuje także fintech Mokka.
Rozwiązania płatnicze Klarny są już dostępne w sklepach stacjonarnych na innych rynkach poza Polską. W samych Stanach Zjednoczonych fizycznych punktów sprzedaży pozwalających płacić z Klarną przy kasie jest ponad 60 tys.
Dzięki wprowadzeniu rozwiązań Klarny do fizycznych sklepów, pozwalamy ich klientom doświadczyć tych samych ulepszonych wrażeń zakupowych, które stały się udziałem już 90 milionów kupujących online. Konsumenci oczekują, że będą cieszyć się doskonałymi doświadczeniami zakupowymi zawsze i wszędzie. Teraz dajemy polskim klientom to, co najlepsze z obu światów i cieszymy się, że możemy to robić we współpracy z H&M – mówi Łukasz Dwulit, który kieruje rozwojem Klarny w Polsce, jako head of business development.