Wystarczy zalogować się na swoje konto, wejść w zakładkę „Umów spotkanie”, wybrać temat spotkania i dogodny dla siebie termin. W tej samej zakładce klient widzi wszystkie swoje planowane spotkania i może nimi swobodnie zarządzać.
Nowość w CA24 eBank od Credit Agricole
Klient w trakcie umawiania spotkania określa jego cel. Dzięki temu doradca może wcześniej przygotować się do spotkania, np. wydrukować niezbędne materiały. Oprócz tego, przy wyborze niektórych spotkań, pojawią się dodatkowe informacje przydatne z punktu widzenia klienta. Bank podpowie w nich np. jakie dokumenty należy ze sobą zabrać, żeby spotkanie z doradcą przebiegło pomyślnie. Dodatkowo klient ma możliwość dodania komentarza do swojego spotkania.
Na spotkanie z doradcą mogą umówić się także na infolinii, poprzez formularz na stronie internetowej banku lub poprzez czat dostępny w nowej aplikacji CA24 Mobile i serwisie CA24 eBank.
Warto przypomnieć, że kilka tygodni temu Credit Agricole przygotował pierwszą wersję nowej aplikacji mobilnej. Największym jej wyróżnikiem ma być Klub korzyści – personalizowane oferty rabatów na zakupy. Jeszcze w tym roku w aplikacji pojawią się także nowe rodzaje płatności BLIK czy narzędzie do zarządzania finansami.
Dodatkowo od połowy maja klienci Credit Agricole mogą korzystać z płatności Xiaomi Pay i SwatchPAY. Bank jako jeden z pierwszych na rynku w Polsce, wprowadził dodatkowo SwatchPAY dla wszystkich swoich użytkowników kart Visa.