Nowa funkcjonalność umożliwia klientom sklepów Żabka weryfikację cen produktów i naliczonych promocji, co ma pozwalać im kontrolować wysokość rachunku. Z kolei właściciele sklepów nie będą musieli stosować dodatkowych wyświetlaczy przy kasach, ponieważ wszystkie informacje mają być prezentowane na ekranie terminala płatniczego.
Terminal jako nowy kanał komunikacji
Wyświetlanie koszyka zakupowego w czasie rzeczywistym może być zintegrowane z usługą ADV – wyświetlaniem reklam na terminalach POS. Jest to rozwiązanie, które w sieci sklepów Żabka działa już od prawie dwóch lat i obecnie zostało rozszerzone o koszyk zakupowy. Moduł reklamowy umożliwia prezentowanie np. aktualnych ofert specjalnych, promocji, czy nowości produktowo-usługowych.
Wyświetlanie koszyka zakupowego na terminalu POS ma zwiększać przejrzystość cen, czy usprawniać procesy zakupowe bez konieczności wprowadzania dodatkowej infrastruktury. Terminal płatniczy staje się nie tylko narzędziem do finalizacji transakcji, ale także kanałem komunikacji marketingowej – czytamy w materiale prasowym.
Pod koniec zeszłego roku pisaliśmy, że PolCard wprowadził w sieci Dino usługę wpłaty pieniędzy na kartę. Umożliwia ona wpłacanie gotówki na konto za pośrednictwem terminala płatniczego podczas codziennych zakupów. Rozwiązanie zostało udostępnione dla posiadaczy kart Mastercard.
Z kolei Żabka rozwija swoją aplikację mobilną Żappka – ostatnio dodała w niej możliwość zamawiania taksówek, czy kupowania biletów komunikacji miejskiej. Dzięki opcji wymiany żappsów na kupony klienci mają mieć możliwość uzyskania zniżek na przejazdy. Taksówki można zamawiać we wszystkich 25 miastach, w których działa FreeNow, z kolei opcja kupowania biletów dostępna jest we współpracy z fintechem mPay.