Co znajdziemy wśród nowych funkcji GOonline? Kredytobiorcy mają możliwość przesłania do banku polisy na życie, a także wniosku o wcześniejszą całkowitą bądź częściową spłatę kredytu hipotecznego.

Spłatę zadłużenia na karcie kredytowej rozłożysz na raty

Bank ułatwia również rozłożenie na raty spłaty zadłużenia na karcie kredytowej. Funkcjonalność może okazać się szczególnie przydatna dla użytkowników, których sytuacja finansowa uległa pogorszeniu w wyniku epidemii. Skorzystanie z rat jest bardzo proste. Wystarczy wybrać zakładkę „nowy przelew”, wskazać kartę do spłaty, zaznaczyć opcję „rozłóż na raty” i kliknąć przycisk „kontynuuj”, by zobowiązanie zostało podzielone na mniejsze kwoty.

W „szczegółach kart kredytowych” w sekcji „plany ratalne”, klient posiadający aktywny plan ratalny lub Limit odnawialny Allegro ma możliwość podejrzenia harmonogramu spłat. W tym samym miejscu użytkownik GOonline może znaleźć też informację o tym, czy usługa płatności mobilnych jest aktywna. Klienci posiadający Limit odnawialny Allegro otrzymali dostęp do zdalnej obsługi dyspozycji. Mogą złożyć ich pięć rodzajów: odstąpienie od umowy Limitu odnawialnego Allegro, anulowanie odstąpienia od Limitu odnawialnego Allegro, wypowiedzenie umowy Limitu odnawialnego Allegro, sporządzenie kopii umowy Limitu odnawialnego Allegro oraz sporządzenie opinii bankowej.

Nowe funkcje w serwisie GOonline od BNP Paribas

Dzięki najnowszej aktualizacji GOonline klienci indywidualni i firmowi, którzy nie posiadają dostępu do FX Pl@net mogą taki dostęp uzyskać w pełni zdalnie. Wystarczy kliknąć odpowiedni kafelek „FX Pl@net” umieszczony w systemie GOonline i zaakceptować regulamin oraz umowę, by uzyskać dostęp do platformy internetowej, która umożliwia szybkie i bezpieczne zawieranie transakcji walutowych przez całą dobę w każdy dzień roboczy.

Klienci BNP Paribas znajdą tu także szczegóły transakcji odrzuconych. Lista jest wyposażona w możliwość filtrowania i pobrania zestawienia. Zmiany trafiły także do zakładki „powiadomienia”. Została tam dodana nowa lista powiadomień pojedynczych, przeniesionych z wyłączanego wkrótce systemu Pl@net, odnoszących się między innymi do płatności i do zmian dotyczących produktów klienta czy zdarzeń systemowych.

Bank ułatwia również kontakt z doradcami w Contact Center, a w zakładce „informacje” klienci BNP Paribas znajdą listę najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami, która zapewne rozwieje wiele wątpliwości bez potrzeby kontaktu z doradcą. Modyfikacje zostały wprowadzone także w sekcji Moje Ustawienia, która stała się bardziej przejrzysta i łatwiejsza w nawigacji.