Dzięki nawiązaniu współpracy z Booksy klienci będą mogli umówić wizytę w wybranym salonie w dogodnym dla siebie terminie – czytamy w komunikacie.

W aplikacji Booksy umówisz wizytę w salonie Komputronik

Platforma daje możliwość zamówienia mobilnej wizyty serwisowej w domu lub biurze, umówienia wizyty w salonie po odbiór zamówionego sprzętu, usługi serwisowej lub konsultacji z doradcą. Dodatkowo klienci będą mogli także umówić videorozmowę z handlowcem, który doradzi w wyborze sprzętu i pomoże wybrać najbardziej atrakcyjną formę finansowania zakupu.

Spotkania za pośrednictwem Booksy można umawiać w wybranych salonach na terenie całego kraju. Listę można znaleźć na dedykowanej stronie. Od 1 lutego otwarte są także salony w galeriach handlowych.

Booksy to polsko-amerykański startup, który pod koniec stycznia pozyskał 70 mln dolarów dofinansowania. Pieniądze od amerykańskich inwestorów pozwolą na dynamiczne zwiększenie udziału na kluczowych dla Booksy rynkach – w USA, Wielkiej Brytanii i Europie.