Kongres Best of Online Marketing to spotkanie z najwybitniejszymi osobowościami branży online marketingu. Merytoryczny networking dla marketerów z programem, które jest w 100% konkretne.

Prelegenci:

Na spotkaniu 10-tego października wystąpi 21 najlepiej ocenianych prelegentów z poprzednich edycji m.in. Paweł Tkaczyk, Julia Izmałkowa, Artur Jabłoński, Karol Dziedzic, Franciszek Georgiew, Marcin Maj i Barbara Stawarz – Garcia.

Organizatorzy stawiają na wiedzę i praktykę, dlatego drugiego dnia Kongresu uczestnicy będą mogli swobodnie poruszać się między ścieżkami warsztatowymi podczas sześciu paneli bez konieczności wcześniejszych zapisów.

Dodatkowo zapraszamy na wieczorną imprezę w HardRock Cafe. Afterparty będzie pełne niespodzianek, a całość odbędzie się w klimacie Rock&Roll!

Skrócony program wydarzenia:

DZIEŃ 1

  • Scenariusze strategii promocji i reklamy online na 2019 rok – jak skutecznie wpłynąć na decyzje zakupowe klienta? – Marcin Maj
  • Dlaczego ludzie tak naprawdę unikają reklam online i jak odzyskać ich uwagę i zaufanie? – Julia Izmałkowa
  • Jak stworzyć wzorcowy plan działań marketingowych? Wytyczne na 2019 rok.- Artur Maciorowski
  • Jak skutecznie sprzedawać w mediach społecznościowych w sektorze B2B i B2C? Social selling krok po kroku.- Artur Jabłoński
  • Jak w pełni wykorzystać automatyzację marketingu do zwiększenia sprzedaży (w podziale na MŚP i duże firmy)? – Łukasz Kosuniak
  • Jak krok po kroku zbudować silną markę w internecie? Skuteczne praktyki i rekomendacje dla marketerów i właścicieli firm. – Paweł Tkaczyk
  • Jak krok po kroku samodzielnie planować i prowadzić kampanie content marketingowe – od pomysłu do realizacji? – Barbara Stawarz-Garcia
  • W jaki sposób zaprojektować stronę internetową, która sprzedaje? Praktyczne rekomendacje dla marketerów i właścicieli sklepów internetowych. – Igor Farafonow

After Party w Hard Rock Café

DZIEŃ 2

To, aż sześć paneli. Podczas każdego z nich uczestnicy mogą wybierać z trzech różnych warsztatowych prelekcji migrując swobodnie między salami bez konieczności wcześniejszych zapisów.

  • Facebook i Instagram – Francieszek Georgiew
  • Influencer marketing i marketing rekomendacji – Kamil Bolek, Patryk Brzozowski, Magdalena Urbaniak
  • Google AdWords – Krzysztof Marzec, Karol Dziedzic
  • Pozycjonowanie – Szymon Słowik, Damian Sałkowski
  • E-mail marketing – Artur Maciorowski
  • Wideomarketing i storytelling – Magdalena i Bartłomiej Daniłoś, Kamil Kozieł i Zuzanna Faliszewska

Koniecznie dołącz do wydarzenia! Bilety dostępne są tutaj.