Cyfrowe Rewolucje to kampania społeczna mBanku skierowana do firm działających na rynku e commerce. Wystartowała w czerwcu 2020 r. w reakcji na pandemię, by pomóc przedsiębiorcom przetrwać i przenieść biznes do internetu. Jej filary to systematycznie rozwijana baza wiedzy o e commerce, zgromadzona na stronie www.cyfrowerewolucje.pl oraz konkurs dla firm. Właśnie wystartowała jego trzecia edycja.

Zgłoszenia można nadsyłać do 22 lipca

Trzecia edycja konkursu Cyfrowe Rewolucje pozwala wygrać pakiet nagród o łącznej wartości ponad 400 tys. zł. Aby wziąć w nim udział należy wypełnić zgłoszenie konkursowe na stronie i opisać w nim swój pomysł na prowadzenie firmy w wirtualnym świecie. Partnerem strategicznym konkursu jest firma Mastercard.

W tym roku uczestnicy konkursu walczyć będą o jedną z ośmiu nagród o łącznej wartości ponad 400 tys. zł. W tym dwie nagrody główne o wartości 150 tys. zł i sześć dodatkowych o wartości 22 tys. zł każda. Firmy mogą się zgłaszać w dwóch kategoriach. Pierwsza z nich skupia firmy o obrotach do 10 mln zł. Druga z kolei to ta obejmująca przedsiębiorstwa o obrotach od 10 do 50 mln zł. Partnerem strategicznym i fundatorem nagród głównych w konkursie jest Mastercard.

W obu zadanie konkursowe jest takie samo. Należy opisać pomysł na prowadzenie firmy w wirtualnym świecie oraz uzasadnić dlaczego to właśnie ten pomysł ma szansę odnieść sukces w e-commerce. W zmaganiach mogą brać udział zarówno firmy o wieloletnim stażu na rynku jak i niemal raczkujące. Wystarczy wykazać obroty za trzy ostatnie miesiące.

W konkursowym pakiecie nagród znajdują się narzędzia niezbędne do rozwinięcia skrzydeł w e-biznesie. Mają one pomóc firmom, m.in. w: założeniu e-sklepu, e-marketingu, czy kwestiach prawnych. Zwycięzcy dostaną też dawkę wiedzy podczas szkoleń DIMAQ oraz wsparcie mentora. Partnerami konkursu są m.in: DPD Polska, czy Spacecamp.

Jego wyniki ogłoszone zostaną 13 września 2022 r. Zwycięzców wyłoni jury w składzie: Anna Białobłocka z Mastercard, Maciej Cebertowicz ze Sky Shop, Maciej Filipkowski z Zaprojektuj swoje życie, Lech Kaniuk z SunRoof, Bernadetta Kasztelan-Świetlik z Kancelaria GESSEL, Anna Ledwoń-Blacha z More Bananas, Dariusz Nalepa i Piotr Teodorczyk z mBank oraz Łukasz Zembowicz z DPD Polska. Zgłoszenia przyjmowane są do 22 lipca 2022 r. na stronie cyfrowerewolucje.pl.