Podstawą rozwiązania jest wideo rozmowa, która może zostać zainicjowana w różnych kanałach, zarówno na stronie internetowej firmy, jak i poprzez komunikator czy profil w mediach społecznościowych. Inperly działa na urządzeniach stacjonarnych oraz mobilnych. 

Co zapewnia Inperly?

Wśród możliwości rozwiązania stworzonego przez Billennium można wymienić, m.in.:

  • Wideo komunikację – wysoka jakość rozmowy, bez konieczności instalowania dodatkowych aplikacji po stronie klienta.
  • Wideo weryfikację tożsamości klienta – opcja biometrycznego potwierdzenia tożsamości rozmówcy, który nie posiada profilu zaufanego.
  • Możliwość wydania na określony czas cyfrowego podpisu, do wykorzystania na platformie, usprawniająca obieg dokumentów, bez konieczności ich drukowania czy korzystania z usług kuriera. 
  • Integrację z komunikatorami internetowymi i wielokanałowość komunikacji – uspójnienie komunikacji dzięki połączeniu kanałów preferowanych przez klienta w jeden, dopasowany do firmy.
  • Dzielenie się widokiem ekranu – możliwość udostępniania ekranu klientowi i wspólne przeglądanie produktów, ofert czy umów.
  • Wymianę plikami – funkcja przesyłania dokumentów czy prezentacji z klientem w czasie rzeczywistym.
  • Personalizację – dodanie do rozwiązania identyfikacji wizualnej i dopasowanie narzędzia do preferencji użytkowników
  • Szybkie wdrożenie – zarówno w wersji chmurowej, hybrydowej czy na serwerach organizacji

Inperly może być także zaimplementowane w dedykowanych kioskach, wyposażonych w kamerę, ekran oraz pad, czyli urządzenie do cyfrowego podpisu – odręcznego lub biometrycznego. Kioski, umieszczone np. w placówce bankowej, pozwolą połączyć się z ekspertem, znajdującym się w innym oddziale firmy czy nawet w swoim mieszkaniu, umożliwiając sprzedaż wszystkich produktów i usług, bez konieczności zatrudniania dodatkowych pracowników na miejscu. 

– Inperly to narzędzie, które wykorzystuje dorobek cyfrowej rewolucji, dopasowując się do preferencji użytkowników, jednocześnie zwiększając dostępność świata wirtualnego dla osób starszych czy z niepełnosprawnościami – mówi Grzegorz Ławnik, product owner Inperly w Billennium.

Polacy lubią kontakt z wirtualnym asystentem. 75% z nich chwali sobie załatwianie spraw ubezpieczeniowych z botem. Coraz więcej spraw załatwianych jest przez internet.