W rundzie inwestycyjnej wzięli udział również obecni inwestorzy, tacy jak Infravia Growth Capital, One Peak i Hermes GPE Innovation Fund – czytamy w komunikacie.
Mastercard i partnerzy inwestuje 65 mln dolarów w fintech Paysend
We wrześniu Mastercard i Paysend informowali o partnerstwie, w ramach którego chcą ułatwiać przelewy międzynarodowe dla małych i średnich przedsiębiorców. W ramach współpracy powstało Open Payment Network, czyli sieć, która obsługuje transakcje od ich początku do rozliczenia i umożliwia płatności w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Wszystko dzięki kooperacji z partnerami na lokalnych rynkach.
Paysend zawarł również umowę z TelevisaUnivision, największą na świecie hiszpańskojęzyczną firmą medialną. W ten sposób fintech celuje w rynek przelewów między USA a Ameryką Łacińską. Reklamy Paysend będą wyświetlane w sieci TelevisaUnivision przez następne trzy lata.
Pod koniec października pisaliśmy o współpracy PayU z Mastercard Send – dzięki tej integracji klienci biznesowi będą mogli oferować swoim klientom wpłaty środków na karty w czasie niemal rzeczywistym. Firmy, które zdecydują się na skorzystanie z Mastercard Send za pośrednictwem PayU, będą mogły szybko wpłacać środki na karty swoich klientów, np. z platform sprzedażowych, z tytułu odszkodowania, wygranych w grach losowych i zakładów czy zwrotu kaucji.