Michał Dąbrowski pracuje przy projekcie Fintek.pl od momentu jego powstania. Jest współautorem koncepcji brandu. Będziemy dalej wspólnie pracować nad tym, by Fintek.pl był podstawowym źródłem wiedzy o sektorze finansowych-technologii w Polsce. Od momentu powstania opublikowaliśmy blisko 7 tys. artykułów, mamy też nowe formaty w tym podcasty i video. Nasz plan rozwoju wymaga wzmocnienia w strukturze organizacji Fintek.pl. Dla naszych czytelników oznacza to, że będzie jeszcze więcej dobrych treści tworzonych z jeszcze większą pasją – komentuje Łukasz Piechowiak, redaktor naczelny i współzałożyciel serwisu Fintek.pl.

Z Fintek.pl pracuję od momentu powstania, czyli od roku 2016. Przez ostatnie 4 lata udało nam się zbudować silny brand w środowisku fintech i biznesie oraz stworzyliśmy rozpoznawalną i merytoryczną platformę do dyskusji na tematy związane z finansami i technologiami. Założenia od początku były ambitne, nigdy nie szliśmy utartymi ścieżkami i cieszę się, że mimo upływu lat, nadal jesteśmy konsekwentni w działaniu – komentuje Michał Dąbrowski, Dyrektor Zarządzający KLANG! Media i Fintek.pl. 

Nowości na Fintek.pl

Decyzja o wydzieleniu stanowiska Dyrektora Zarządzającego ma związek z ambitnymi planami rozwoju portalu oraz rozpoczęciem działalności agencji newsowej – Fintek Alert, która będzie pełniła rolę huba informacyjnego w dziedzinie finansów, technologii i fintechu. 

Z portalem Fintek.pl, Michał Dąbrowski związany jest od 2016 roku. Przez ponad 4 lata pełnił funkcję Chief Communication Officera oraz odpowiadał za komunikację i PR. Jest współpomysłodawcą i organizatorem spotkań z cyklu Fintech Brunch, jednego z pierwszych w Polsce meet-up’ów dotyczących sektora finansów i technologii. Jest też współautorem rebrandingu serwisu, który odbył się w 2018 roku i nowego modelu działania, który wtedy wprowadzono.

Zmiana modelu działań była częścią szerszej strategii marketingowej, nad którą pracowaliśmy z całym zespołem – dodaje Łukasz Piechowiak. – Na rok 2020 wyznaczyliśmy sobie konkretne cele, które chcemy osiągnąć. Zależy nam na między innymi na rozwijaniu projektów multimedialnych, promocji nowych formatów oraz ścisłej współpracy z podmiotami sektora fintech – dodaje Michał Dąbrowski.