Wcześniej usługę potwierdzania tożsamości online od KIR wdrożyły Orange oraz T-Mobile.

Play udostępnia usługę mojeID od KIR

Dzięki mojeID, użytkownicy Play mogą zarządzać swoimi usługami w wygodniejszy sposób. Dostarczane przez KIR rozwiązanie jest metodą uwierzytelnienia klienta w relacjach z dostawcami usług w trybie online. Potwierdzenie tożsamości odbywa się poprzez bankowość internetową w oparciu o dane, które zostały wcześniej sprawdzone przez zaufany podmiot dostawcę tożsamości, np. bank. Od teraz nowi i dotychczasowi klienci Play mogą zawierać umowy lub je aneksować całkowicie online.

Z oferty Play korzysta ponad 15 mln klientów. Spółka świadczy usługi telefonii komórkowej, a także mobilnego i stacjonarnego dostępu do internetu klientom indywidualnym oraz biznesowym, w tym przede wszystkim małym i średnim przedsiębiorstwom. Operator udostępnia także ofertę kanałów oraz umożliwia korzystanie z platform streamingowych w ramach swojej usługi telewizyjnej Play Now TV

Zdalne potwierdzenie tożsamości za pomocą mojeID zapewnia użytkownikom dostęp do szerokiego zakresu usług online świadczonych przez dostawców m.in. z branży energetycznej, medycznej, telekomunikacyjnej, finansowej i ubezpieczeniowej. Ostatnio mojeID od KIR wdrożył między innymi ubezpieczyciel Aviva.