Wdrożenie mOkazji zakupy podzielone zostało na kilka faz. Pilotaż ruszył w czerwcu, wtedy to 50 tys. klientów zobaczyło w swojej aplikacji bankowej ofertę zakupu jednego produktu w atrakcyjnej cenie. Teraz kolejne 450 tys. klientów dostało zaproszenie do korzystania z mOkazji zakupy.

mBank rozszerza dostępność mOkazji

Do ponad 100 wzrosła także liczba produktów oferowanych w ramach usługi (z takich kategorii jak: elektronika, gaming, małe AGD, dom i ogród, sport, turystyka). Pilotaż zakończy się w czwartym kwartale tego roku – wtedy z mOkazji zakupy będą mogli korzystać wszyscy pełnoletni klienci indywidualni. Dostępnych ma być wtedy kilka milionów ofert.

Jak skorzystać z mOkazji zakupy w aplikacji:

  • Po zalogowaniu do aplikacji mobilnej należy wybrać zakładkę Zakupy.
  • Dodać produkty do koszyka – formularz zamówienia uzupełniony zostanie automatycznie i wybrać sposób dostawy.
  • Płatność odbywa się z konta lub karty kredytowej bezpośrednio w aplikacji banku.
  • Na koniec wystarczy potwierdzić zakup PIN-em/FaceID/odciskiem palca w aplikacji mobilnej.

Za ofertę produktową odpowiedzialna jest platforma Morele, jednak mOkazje zakupy nie są wierną kopią ich platformy sprzedażowej. Partnerzy będą je wspólnie rozwijać o kolejne kategorie produktowe. W przyszłości bank chce też zaprosić do współpracy swoich klientów firmowych – czytamy w komunikacie mBanku.