Wirtualną walutę można gromadzić korzystając z różnych usług InPost – takich, jak odbiór i nadawanie paczek, płatności z InPost Pay czy zakupy z InPost Fresh. Zebrane punkty, ważne przez 2 lata, można wymieniać na zniżki, udział w loteriach oraz vouchery do partnerów – takich, jak Answear, G2A, Tutlo, eSky, 99Rent, SimplyBuy, KIANO, Motus, Storytel, Wyjątkowy Prezent.
Rusza program lojalnościowy od InPostu
O planowanym starcie programu lojalnościowego InPost i wprowadzeniu InCoinów pisaliśmy na Fintek.pl już kilka tygodni temu. Teraz firma Rafała Brzoski oficjalnie informuje o nowościach. Wraz z nowymi funkcjonalnościami aplikacja została wyposażona w nowy ekran główny, nawigację, a także elementy związane z promocją dodatkowych usług marki, jak InPost Pay – czytamy w komunikacie.
Od 15 października firma wprowadzi InBoxy – pudełko niespodzianka, które będzie szansą na wygranie nagród: mieszkania w Warszawie o wartości ponad 750 tys. zł oraz samochodu elektrycznego Renault Megane E-Tech. W loterii można wygrać również kody na darmowe nadania, przedłużenie czasu odbioru paczki, hulajnogi elektryczne, smartwatche, wycieczkę do Włoch oraz vouchery na zakupy u partnerów.
Łączenie będzie to ponad 4 mln nagród. Taki mechanizm ma być popularny wśród najmłodszych klientów InPost sposobem na zaangażowanie w zabawę – czytamy w komunikacie.
W ten sposób InPost chce zaktywizować swoich klientów i zapewne zachęcić do korzystania z rozwiązania InPost Pay. Obecnie z InPost Pay korzysta już ponad 3 mln użytkowników, a do programu dołączyło ponad 400 sklepów. Próżno wśród nich szukać jednak dużych marek.