Obecnie usługa dostępna jest dla klientów m.in. Ochnik, Ryłko, DeeZee, Komputronik, XGSM, North, Gandalf, Tania Książka, Tantis, Matfel, eZebra, eMelissa, Tagomago czy Duży Ben.
Już 3 mln klientów korzysta z InPost Pay
Firma Rafała Brzoski podaje, że InPost Pay ma zwiększać konwersję zakupową i obniżać liczbę porzuconych koszyków nawet o 30-70% w zależności od branży. InPost Pay umożliwia integrację z popularnymi platformami open source dla sklepów internetowych – PrestaShop, WooCommerce, Magento.
InPost Pay oferuje takie metody płatności, jak płatności kartą Visa i Mastercard w tym, Google Pay czy Apple Pay oraz BLIK. Nowe rozwiązanie spółki oferuje jedno-klikowy proces zakupowy. Aplikacja automatycznie zaproponuje preferowaną formę dostawy oraz metodę płatności – wystarczy podać je tylko raz podczas rejestracji. Dodatkowo, wszystkie informacje dotyczące zamówień będą dostępne w jednym miejscu.
Z punktu widzenia klient InPost Pay ma także skracać ścieżkę zakupową – klienci rejestrują się tylko raz i kupują w wielu sklepach bez logowania, mają zapamiętaną ulubioną formę płatności i dostawy.
InPost rozwija także swoje usługi za granicą – w Wielkiej Brytanii firma ma już 7 tys. paczkomatów. Ponadto, InPost zawarł w Wielkiej Brytanii wieloletnie partnerstwo z czołowym klubem piłkarskim Premier League Newcastle United, jednocześnie stając się jego oficjalnym globalnym partnerem w zakresie dostaw.