Z kolei limit dzienny tego typu operacji wynosił do tej pory 1 tys. złotych – po zmianach wzrośnie on do 2 tys. PLN. Podobnie zmieniają się limity przelewów na czyjąś prośbę – do tej pory limity jednej takiej transkacji wynosił 500 PLN, a teraz będzie to 1 tys. złotych. Zmiany dotyczą klientów indywidualnych i przedsiębiorców, którzy korzystają z Mojego ING.
ING podnosi limity na przelewy BLIK
Dotychczas limity przelewów na telefon BLIK oraz przelewów na czyjąś prośbę były ustawione przez bank na stałe. Teraz klient może je zmienić. Bank pozostawił domyślny limit 500 zł jednorazowo i 1 tys. zł dziennie. Klienci mogą podnieść te kwoty – do wartości maksymalnych – albo je obniżyć.
Limity przelewów BLIK można zmienić w swoim profilu w Moim ING – w Ustawieniach, albo w szczegółach BLIKA. Nowe możliwości dotyczą osób, które ukończyły 18 lat. Jeśli klient ma 13-17 lat, to jego limity nadal będą stałe: 500 zł jednorazowo i 1 tys. zł dziennie.
ING Bank Śląski zmienił także limity próśb o przelew, jakie można wysłać w aplikacji Moje ING. Wprowadziliśmy również wyższe limity Próśb o przelew, jakie możesz wysłać w aplikacji Moje ING. Teraz klient może wysłać jednorazową prośbę na 1000 zł (było 500 zł). W ciągu jednego dnia można wysłać do 30 próśb o przelew na łączną kwotę 1000 zł.
Ostatnio pisaliśmy, że ING upraszcza proces zdalnego otwarcia konta w aplikacji mobilnej. Wprowadzone zmiany sprawiają, że konto można otworzyć w czterech krokach. Wystarczy pobrać aplikację ze sklepu Google Play lub App Store, otworzyć w niej konto, potwierdzić tożsamość, wybrać typ konta, odpowiedzieć na kilka pytań i wyrazić niezbędne zgody.
Z kolei płatności BLIK pojawiły się ostatnio w aplikacji Revolut. Większość klientów Revolut w Polsce powinna mieć dostęp do nowej funkcji dziś do końca dnia, ale stopniowy roll-out, zanim obejmie wszystkich klientów, może potrwać jeszcze 2–3 tygodnie.