Nowa identyfikacja wizualna ma stanowić odzwierciedlenie aktualnej strategii biznesowej Nest Banku. Opiera się ona na specjalizacji w segmencie mikro i małych przedsiębiorstw. Jej dalszą realizację zapowiedział niedawno Piotr Kowynia obejmując stanowisko prezesa Nest Banku.
– Wyrazem nowego pozycjonowania jest mocne hasło marki „Siła Przedsiębiorców”, a także nowoczesna i dynamiczna identyfikacja wizualna. Postawiliśmy na wyraziste i zdecydowane kolory, które podkreślają energię i gotowość do działania. Całość tworzy identyfikację unikalną na tle zarówno rynku bankowego jak i innych firm z sektora finansowego, tzw. „fintechów” – mówi Bartosz Dziendziel, Dyrektor Departamentu Marketingu Nest Banku.
Nowy wygląd serwisów i kart Nest Banku
Bank planuje zmienić całość identyfikacji wizualnej. Pierwsze zmiany wprowadzi pod koniec I kwartału 2022 roku. Mają one dotyczyć wyglądu strony internetowej, bankowości internetowej i aplikacji mobilnej, a także profili banku w social mediach. O dokładnej dacie aktualizacji klienci zostaną poinformowani na początku przyszłego roku.
Nest Bank zmieni również wygląd kart płatniczych, ale nastąpi to najwcześniej w II kwartale 2022 r. Kierując się troską o ekologię bank nie zamierza wymieniać kart płatniczych, które nie straciły ważności. Z kolei w drugiej połowie przyszłego roku zmianie ulegnie również wygląd placówek.
Za przygotowanie materiałów wizualnych odpowiada agencja brandingowa Dragon Rouge. Już teraz klienci Nest Banku mogą zapoznać się z pakietem informacji na temat planowanych zmian. Dostępne jest także demo nowej strony internetowej banku.