Aplikacja „CA24 Mobile – pełna korzyści” ma mieć nowy interfejs użytkownika z elementami nawigacji, takimi jak karty akordeonu – na pierwszym ekranie, w których użytkownicy znajdą najpotrzebniejsze informacje; wysuwaną szufladę z historią transakcji czy menu dolne, które nieco łamie utarte schematy.
Nowi klienci dzięki tej aplikacji mogą także otworzyć konto w Credit Agricole – całkowicie zdalnie z użyciem biometrii.
Credit Agricole prezentuje nową wersję aplikacji mobilnej
Największym wyróżnikiem aplikacji ma być Klub korzyści. Dzięki niemu klienci mogą korzystać ze specjalnych ofert topowych polskich i światowych marek w blisko 10 000 miejsc. Propozycje te są dobierane i dopasowywane indywidualnie do każdego klienta.
Klient widzi je już na swoim ekranie głównym w rozwiązaniu, którą bank nazwał rzeką korzyści. Rzeka dosłownie płynie w aplikacji, a w niej płyną atrakcyjne zniżki. Aktualnie jest ich ponad 1400, a będzie jeszcze więcej. Klienci zrealizują rabaty przez aplikację. Wystarczy wybrać ofertę. W przypadku sklepów internetowych aplikacja zapamięta kod rabatowy i przeniesie klienta na stronę sklepu. Oprócz rabatów na zakupy, w „rzece korzyści” klienci znajdą także spersonalizowane oferty produktów i usług banku, dostępne na specjalnych warunkach – czytamy w komunikacie.
Credit Agricole jeszcze w tym roku planuje opublikować kolejną wersję „CA24 Mobile – pełna korzyści”. Bank wzbogaci ją o dostęp do kolejnych produktów i usług: fundusze inwestycyjne i ubezpieczenia, zbliżeniowe płatności BLIK i prośbę o przelew dla BLIK P2P, a także opłaty za autostrady, parkingi. Pracuje także nad narzędziem do zarządzania finansami osobistymi (PFM – Personal Finance Management), które będzie wspierać klienta w codziennym zarządzaniu budżetem oraz jego planowaniu.
Po udostępnieniu nowej aplikacji przez pewien czas klienci będą mogli używać jej starszej wersji. Natomiast już niedługo nowi klienci będą mogli pobrać wyłącznie nową wersję aplikacji.