Wdrożenie Tpay pozwala sprzedawcom współpracującym z przedstawicielem e-handlu na wprowadzenie płatności online na stronie e-sklepu i udostępnienie kupującym znanych metod płatności, m.in. Pay-By-Link, BLIK oraz płatności kartowych, ratalnych i odroczonych. Możliwa jest także obsługa zwrotów, realizowanych bezpośrednio z poziomu sklepu.
Integracja płatności Tpay z Shopify – nowa aplikacja operatora
Aplikacja Tpay to rozwiązanie, w pełni zgodne z wymogami Shopify, pomyślnie przeszło proces certyfikacji i jest już dostępne w Shopify Store po udostępnieniu linka wskazanego przez operatora. Właściciele e-commerce’ów mogą skonfigurować aplikację bezpośrednio w panelu sterowania sklepem – czytamy w komunikacie.
Shopify to czwarty co do wielkości gracz mający ponad 10 proc. udziału w globalnym rynku platform e-commerce. Systematycznie rozszerza swoją obecność również w Polsce, umożliwiając rodzimym sklepom sprzedaż poza granicami kraju. Shopify działa w modelu SaaS i w cenie usługi oferuje takie elementy, jak hosting, zintegrowane narzędzia do analityki, czy rozwiązania sprzedażowe z myślą o social mediach.
Ostatnio na Fintek.pl pisaliśmy o współpracy Tpay z fintechem PayPo, oferującym odroczone płatności. Dzięki partnerstwu nowi klienci mogą przesunąć termin płatności do 30 dni bez ponoszenia dodatkowych kosztów, a klienci, którzy chociaż raz skorzystali z płatności PayPo, mogą skorzystać z usług dających możliwość spłaty zamówienia w ratach. To druga z opcji Kup teraz, zapłać później dostępna dla klientów sklepów online korzystających z usług Tpay.