Banki spółdzielcze SGB, zgodnie z hasłem swojej nowej strategii, „Otwierają przyszłość”. Drogowskazami są m.in. nowatorskie rozwiązania technologiczne oraz dobro współczesnego klienta.

Kluczem do przyszłości są z pewnością młodzi ludzie, ale też nowoczesne formy płatności. Nasza karta młodzieżowa SGB łączy oba te aspekty – zauważa Paulina Grala, kierownik Zespołu Płatności SGB-Banku SA. – Oryginalnie wygląda i daje dostęp do najpopularniejszych aktualnie możliwości bankowych. W sam dla młodych klientów, którzy stawiają przede wszystkim na płatności kartą, zarówno w sklepach, jak i w internecie, telefonem i „plastikiem” – dodaje.

Młodzież lubi minimalizm

To kontynuacja minimalistycznej linii kart wprowadzonych przez Spółdzielczą Grupę Bankową przy okazji oferty „Konta TAK!”. Jej wizerunek wyróżnia szlachetna prostota w intrygującym pionowym układzie. Ciekawym uzupełnieniem jest jaskrawozielony brzeg karty, który powinien pomóc młodemu klientowi sprawnie odnaleźć ją w portfelu. Choć nawet to nie powinno być konieczne – po zarejestrowaniu jej w jednym z portfeli cyfrowych (Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay czy Fitbit Pay), do zakupów wystarczy mu przecież smartfon, smartwatch lub smartband.

Przy projektowaniu nowego wizerunku karty zależało nam na maksymalnym „wyczyszczeniu” przedniej strony karty, tak by oczy użytkownika cieszył tylko niczym niezaburzony projekt graficzny – mówi Ewelina Ignaczak, dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji SGB-Banku SA. – Dlatego dane posiadacza umieściliśmy na rewersie i odeszliśmy od niewymaganego już miejsca na podpis. Srebrny chip komponuje się z minimalistyczną kolorystyką, a ta, wraz z pionowym układem „plastiku”, nawiązuje do naszej flagowej karty z sercem. Wierzę, że zgodnie z grafiką, karta odnajdzie drogę do serc naszych młodych klientów.

Jednolity wizerunek karty młodzieżowej obowiązuje na kartach Mastercard i Visa. Można ją zamówić w placówce każdego banku SGB.