– Prezentujemy pierwszy etap ewolucji systemu maklerskiego, jaki wypracowaliśmy wspólnie z naszymi klientami. Wywiady z inwestorami, cykliczne testy użyteczności, analiza głosów klienta – to tylko przykładowe zadania, jakie podejmujemy codziennie by tworzyć i rozwijać doświadczenia klientów inwestujących na giełdzie – powiedziała Ula Mitas-Drozdowska, Senior UX Expertka w ING.

Zmiany w module maklerskim w Moje ING

ING Bank Śląski odświeżając moduł „Makler” postawił na zapewnienie spójności z resztą bankowości internetowej. Zmodyfikował nawigację tak, aby była identyczna na laptopach, tabletach i telefonach. Wprowadził również nowy widok zarządzania zleceniami. Klienci zyskali możliwość wystawienia zleceń z wielu miejsc w aplikacji.

W module maklerskim udostępniona została nowa zakładka „Usługi”. Użytkownicy znajdą w niej uporządkowane narzędzia i usługi takie jak analiza wykresów, wiadomości rynkowe, debiuty, zdarzenia korporacyjne. W tym miejscu zmienią także typ konta czy wybiorą pakiet notowań. W zakładce „Usługi” dostępny jest także uproszczony proces zakupu obligacji skarbowych.

Od teraz cała historia konta maklerskiego jest w jednym miejscu. Natomiast ustawienia konta maklerskiego można znaleźć w nowym profilu użytkownika. Dodatkowo, w stopce modułu maklerskiego umieszczono materiały edukacyjne oraz szybki kontakt do maklerów poprzez wiadomość lub połączenie telefoniczne.

Warto przypomnieć, że niedawno ING Bank Śląski udostępnił nowy sposób płatności Visa Mobile. Aby z niego skorzystać należy wpisać swój numer telefonu podczas płatności w e-sklepie i zatwierdzić transakcję w aplikacji Moje ING. Do końca wrześnie trwa promocja, w której za jedną płatność z Visa Mobile można zgarnąć 40 zł zwrotu.