– Najnowsza wersja aplikacji PeoPay jest szybsza, bardziej intuicyjna i już dziś ma nowy moduł inwestycyjny, a także jeszcze sprawniejszy moduł realizacji przelewów. Za kilka tygodni będzie można w niej kupić bilety komunikacji miejskiej i opłacić parking. Ale to na pewno nie koniec zmian – mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao.
Bank Pekao udostępnia nową aplikację PeoPay
Bilet na metro, tramwaj czy autobus będzie można kupić w aplikacji bez potrzeby szukania biletomatu lub sklepu. Wystarczy zalogować się do aplikacji PeoPay, wybrać zakładkę „bilety komunikacyjne”, miasto i rodzaj biletu. Obecnie trwa pilotaż systemu, a nowa usługa będzie dostępna dla wszystkich klientów Banku Pekao już niebawem.
Na koniec września 2021 PeoPay miał blisko 2 miliony aktywnych użytkowników. Nieźle rozwijającą się odnogą PeoPay jest aplikacja dla dzieci do 13 roku życia PeoPay Kids z blisko 60 tys. użytkowników, którzy zgromadzili 44 mln zł depozytów, około 90 proc. z nich ma karty płatnicze.
Ostatnio Bank Pekao udostępnił nowe, wysoko procentowane lokaty w bankowoście internetowej Pekao24. Klienci mogą wybierać spośród trzech nowych 6-miesięcznych lokat o oprocentowaniu w skali roku 0,5% lub 1% lub nawet 1,5% w zależności od podziału środków pomiędzy lokatę a inwestycję.
Z kolei od września klienci prowadzący średnie i większe firmy w Banku Pekao mogą zakładać konta na selfie. Rozwiązanie jest dostępne dla podmiotów z segmentów MŚP oraz korporacji, zarejestrowanych w Polsce, reprezentowanych przez osoby posiadające polskie dowody osobiste.