Poza asystentem głosowym aktualizacja wprowadza także nową funkcję „Moje Dane”. Umożliwia ona sprawdzenie aktualności danych w banku, zmianę adresu e-mail, czy włączenie lub wyłączenie zgody marketingowej – wszystko w aplikacji mobilnej. Na razie nowe możliwości będą dostępne tylko dla użytkowników Androida.
PKO BP rozszerza możliwości asystenta głosowego w aplikacji IKO
PKO Bank Polski udostępnił nową wersję aplikacji IKO (3.128) dla smartfonów z systemem Android z nowymi funkcjami. Korzystając z Asystenta głosowego użytkownik IKO może zmienić limit na karcie debetowej i/lub kredytowej oraz zlecić spłatę karty kredytowej – czytamy w komunikacie.
Bank zwraca także uwagę na ograniczenia w funkcji „Moje Dane”. Niektóre dane (np. PESEL, nr dokumentu tożsamości, nr telefonu) ze względów bezpieczeństwa są w IKO prezentowane w formie zamaskowanej – żeby je zobaczyć, trzeba podać PIN do aplikacji. Jeśli klient chce zmodyfikować inne dane (oprócz adresu e-mail), zrobi to tak, jak dotychczas – w serwisie iPKO.
Asystent głosowy pojawił się w aplikacji IKO kilka miesięcy temu, a we wrześniu za jego pomocą przelano pierwszy milion złotych. Rozwiązanie jest dostępne zarówno na Androidzie i iOS (chociaż posiadacze iPhone’ów muszą czekać na nowe wdrożenia nieco dłużej).