Ułatwieniem w codziennym bankowaniu jest opcja logowania do bankowości internetowej z wykorzystaniem kodu QR. Rozwiązanie pomaga oszczędzać czas i eliminuje ryzyko, że zapomnimy lub pomylimy się w haśle. To istotne, bo błąd w logowaniu może spowodować zablokowanie dostępu do bankowości, co stanowi problem dla klientów, zwłaszcza podczas różnych wyjazdów – czytamy w komunikacie.

VeloBank wprowadza nowości w swojej aplikacji mobilnej

Aby skorzystać z tej opcji, wystarczy wejść na stronę logowania do bankowości internetowej VeloBanku, gdzie widnieje kod QR. Można go zeskanować z wykorzystaniem bankowości mobilnej – przed i po zalogowaniu do aplikacji, a nawet dowolnym skanerem kodów QR, np. tym zainstalowanym w smartfonie.

Następnie trzeba zalogować się i potwierdzić operację w aplikacji. Przy pierwszym logowaniu z użyciem QR kodu na danym urządzeniu VeloBank poprosi jeszcze jednorazowo o weryfikację kodem SMS. Z funkcji mogą korzystać użytkownicy, którzy korzystają z najnowszej wersji aplikacji, czyli VeloBank 3.4.0.

VeloBank wprowadził także jednolity kod PIN do zatwierdzania operacji w bankowości mobilnej. Dzięki temu podczas aktywacji aplikacji na kolejnym urządzeniu, konieczne jest podanie dotychczasowego kodu PIN. Można go nadal w każdej chwili zmienić w bankowości internetowej lub mobilnej, a po zmianie nowy PIN działa na wszystkich urządzeniach, na których użytkownik korzysta z aplikacji VeloBanku.

Wśród nowości w bankowości mobilnej VeloBanku pojawiła się również opcja ciemnego motywu. Klienci banku mogą samodzielnie wybrać, którą wersję wyświetlania preferują.

VeloBank wprowadził też nowe rozwiązanie, które eliminuje istotną niedogodność w korzystaniu z płatności pay-by-link w trakcie zakupów online, czyli ręczne logowanie się do bankowości internetowej na urządzeniach mobilnych. Klienci wybierają Pay By Velo jako metodę płatności na urządzeniu mobilnym. Potem zostają automatycznie przeniesieni do bankowości mobilnej VeloBanku. Tam mogą autoryzować transakcję z poziomu aplikacji.