Nowością, która najbardziej rzuca się w oczy, jest odświeżony interfejs aplikacji. Klienci mogą teraz w bardziej intuicyjny sposób przeglądać listę posiadanych produktów i szczegóły na ich temat. Wystarczy kilka ruchów palca, aby wyświetlić informacje o koncie i powiązanych z nim kartach, czy historię transakcji.

Nowe funkcje w aplikacji GOmobile od BNP Paribas

Można także łatwo zarządzać kartami oraz – w przypadku kart kredytowych – zweryfikować stan punktów w programie mamBONUS. Wykonanie przelewu, zmiana limitów na kartach czy udostępnienie numeru rachunku są teraz bardziej intuicyjne i spójne wizualnie z innymi kanałami zdalnymi. To wszystko usprawnia i przyspiesza korzystanie z aplikacji GOmobile. Aktualizacja jest sukcesywnie udostępniana użytkownikom.

Bank usprawnił też proces dodawania karty do usługi Google Pay. Ze względu na bezpieczeństwo i wygodę, płacenie za zakupy smartfonem w ostatnim czasie znacząco zyskało na popularności. Kartę, której chcemy używać do płacenia telefonem, możemy teraz dodać do usługi bezpośrednio z aplikacji GOmobile. Wystarczy wybrać odpowiednią opcję na ekranie listy produktów lub w „szczegółach karty”.

Nowe możliwości pojawiły się również w ustawieniach powiadomień PUSH. Klienci mogą wybrać, jakie informacje chcą otrzymywać, aby mieć jeszcze większą kontrolę nad swoimi pieniędzmi i wygodniej nimi zarządzać. W zależności od preferencji, mogą wskazać rodzaje transakcji i rachunki, o których chcą otrzymywać powiadomieniem na telefonie. Przejrzysty interfejs pozwala na wybór ustawień zgodnych z potrzebami każdego klienta.

To nie koniec nowości w GOmobile. BNP Paribas już wkrótce wdroży kolejną funkcjonalność, która w znaczący sposób ułatwi zarządzanie prywatnym budżetem oraz analizę wydatków.