Zdobyte w ten sposób doświadczenia wskazują, że możliwość przyjmowania nielimitowanych kwotowo płatności autoryzowanych za pomocą kodu PIN znacznie zwiększa użyteczność LikePOSa nie tylko w sprzedaży mobilnej czy sezonowej, ale również w branży usług kurierskich, medycznych i pielęgnacyjnych czy w warsztatach samochodowych. Następnym etapem rozwoju oferty będzie jej udostępnienie na kolejnych rynkach europejskich, na których działa eService.

eService udostępnia nową aplikację LikePOS

eService już w 2019 roku testował swój pierwszy terminal w smartfonie (SoftPosa) o nazwie LitePOS. Teraz wprowadza na rynek nowe rozwiązanie, powstałe na bazie wielomiesięcznych testów.

Aplikacja mobilna, będąca podstawą LikePOSa, w odróżnieniu od wcześniej testowanych rozwiązań umożliwia obsługę transakcji płatniczych o dowolnej wartości – także tych wymagających autoryzacji. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu innowacyjnej technologii Visa – Tap to Phone (TTP), gwarantującej bezpieczeństwo niezbędne dla procesowania transakcji z użyciem autoryzacji za pomocą PIN.

Rozwiązanie oferowane przez eService może być instalowane na różnych modelach smartfonów z systemem operacyjnym Android 8.1 lub wyższym, wyposażonych w technologię NFC. Obsługuje transakcje realizowane za pomocą wszystkich popularnych metod płatności: zbliżeniowych kart płatniczych Visa oraz Mastercard, a także ich wirtualnych nośników, czyli smartfonów i zegarków. Podobnie jak nowoczesne terminale mobilne (np. SmartPOS D220 czy PAX A920), umożliwia wysłanie potwierdzenia transakcji na adres e-mail użytkownika karty.

SoftPosy to projekty coraz popularniejsze na polskim rynku. Własne terminale w smartfonie rozwijają między innymi PayTel, polski fintech o nazwie SoftPos oraz banki ING i Credit Agricole. Swoje rozwiązanie opracował także Fiserv Polska – o nazwie PolCard Go.