Shoper dołącza do grona ponad 3 tys. partnerów, marek i sklepów internetowych w Polsce, które udostępniają płatności z Klarną. Właściciele sklepów na platformie Shoper mogą od teraz oferować swoim klientom zakupy z płatnościami odroczonymi o 30 dni  lub podzielonymi na 3 nieoprocentowane raty. Z rozwiązań oferowanych przez Klarnę  korzysta już ponad 1,5 mln polskich konsumentów – czytamy w komunikacie.

Shoper wdraża płatności odroczone od Klarny

Klarna działa w Polsce od 2021 roku. Globalnie z rozwiązań oferowanych przez wywodzący się ze Szwecji fintech korzysta już ponad 150 mln użytkowników na 23 rynkach – od początku czerwca płatności z Klarną dostępne są również dla kupujących i sprzedających w Rumunii.

– Jak wynika z naszego raportu „Shopping Pulse” aż 69 proc. polskich konsumentów przyznaje, że bardziej optymistycznie podchodzi do sprzedawców oferujących możliwość odroczenia płatności. Dlatego tym bardziej cieszy nas fakt, że nasze usługi konsekwentnie wdrażane są na najpopularniejszej platformie do prowadzenia sklepów internetowych w Polsce – komentuje Łukasz Dwulit, Head of Klarna Poland.

– Klarna to globalny lider w zakresie płatności odroczonych. Dzięki temu wdrożeniu, sklepy korzystające z platformy Shoper otrzymują dostęp do niezwykle popularnej metody odroczonej płatności, rozpoznawalnej na poziomie międzynarodowym i zaawansowanej technologicznie. Klienci cenią takie rozwiązania, szukają ich i aktywnie z nich korzystają – mówi Łukasz Piechowiak, Head of Financial Services w Shoper S.A.