E-umowę przy zakupie usług z urządzeniami mogą podpisywać klienci indywidualni – zarówno nowi, jak również przedłużający umowę i przenoszący numer z oferty na kartę na abonament.

E-umowa w Orange także przy zakupie urządzeń

Orange Polska jako pierwszy operator wprowadził możliwość podpisania e-umowy i skorzystało z niej do tej pory już blisko 100 tys. naszych klientów – czytamy w komunikacie.

Przy zamówieniu nowej oferty przez infolinię, klient otrzymuje e-mail z linkiem do strony internetowej, na której znajdzie propozycję umowy. Jeżeli zgodzi się na proponowane warunki i je zaakceptuje, otrzyma kolejny mail z ostateczną wersją umowy. Wtedy też do klienta zostanie wysłany zamówiony sprzęt. Klienci mogą wybrać najbardziej dogodną dla siebie formę dostawy urządzenia – przesyłkę kurierską, dostawę do paczkomatu lub wybranego salonu Orange.

Podobnie jak w przypadku każdej innej umowy zawartej zdalnie, także w przypadku e-umowy klient może skorzystać z prawa odstąpienia od niej w ciągu 14 dni od jej zawarcia – wyjaśnia telekom.

To nie pierwszy przykład na to, że Orange stara się oszczędzać papier. Od początku 2019 roku we wszystkich salonach własnych Orange Polska klienci mogą podpisać umowę, lub złożyć reklamację na ekranie tabletu. Od końca września taka możliwość pojawiła się także w w ponad 400 salonach partnerskich. Według danych firmy z takiego rozwiązania miało już skorzystać ponad 400 tys. klientów.