mojeID jest udostępniane przez systematycznie rosnącą liczbę dostawców usług z różnych sektorów gospodarki. Z rozwiązania KIR korzystają firmy z działające w m.in. sektorze prywatnych usług medycznych, ubezpieczeń, energetyki czy finansów. Wcześniej możliwość zdalnej weryfikacji tożsamości za pomocą mojeID wprowadził inny telekom – T-Mobile Polska.

Orange Polska udostępnia mojeID

– Jesteśmy zadowoleni z wdrożenia usługi mojeID w Orange Polska. W ten sposób poszerzamy grono klientów, którzy dzięki e-umowie mogą skorzystać z usług mobilnych bez wychodzenia z domu. W tym roku mojeID będzie udostępnione również dla nowych klientów usług stacjonarnych – mówi Olga Złotnicka, Dyrektor Zarządzania Łańcuchem Dostaw z Orange Polska.

mojeID zapewnia możliwość zdalnego potwierdzenia tożsamości klienta z wykorzystaniem bankowości  internetowej w oparciu o dane, które zostały wcześniej sprawdzone przez zaufany podmiot tj. bank.

Uruchomienie mojeID poszerza gamę usług cyfrowych dostarczanych Orange Polska przez KIR. W październiku 2020 r. firma w swoich procesach kadrowych pilotażowo wdrożyła kwalifikowany podpis elektroniczny mSzafir. Korzystający z tego rozwiązania, pracownicy firmy mogą całkowicie zdalnie załatwiać sprawy z działem HR, bez skanowania czy drukowania dokumentów.