Gary Burtka posiada ponad dwadzieścia lat doświadczenia w prowadzeniu biznesu. Był odpowiedzialny za uruchomienie i wprowadzenie na amerykański rynek polskiej firmy Ad Tech. Jako pierwszy Amerykanin dołączył do zespołu RTB House Inc. i wprowadził markę na rynek USA. Podczas sześcioletniej kariery w RTB House nadzorował i budował zespoły sprzedaży, marketingu, administracji i różnego rodzaju zespoły techniczne.
Fintech PayEye szykuje się do ekspansji w USA
– Pragnę wykorzystać swoje doświadczenie i kontakty na amerykańskim rynku. Jestem podekscytowany wyzwaniami, które wspólnie z globalnym zarządem PayEye sobie postawiliśmy. Wierzę, że Amerykanie bardzo szybko zaadoptują ten rodzaj płatności i chętnie będą z niej korzystać. Potencjał amerykańskiego rynku jest ogromny – mówi Gary Burtka, President of PayEye USA.
PayEye to wrocławski fintech, który wdrożył technologię identyfikacji płatności opartą o tęczówkę oka w ramach pierwszego pilotażu w 2020 roku oraz fuzji oka i twarzy w ramach drugiego pilotażu w 2022 roku. Dzisiaj spółka przygotowuje się do wyjścia komercyjnego z całym swoim ekosystemem, w skład którego wchodzą terminal płatniczy eyePOS, nowoczesne płatności e-payeye dla e-commerce oraz z głównym element ekosystemu, którym jest aplikacja PayEye.
Aplikacja pozwala na przypisanie własnych wybranych kart płatniczych do osobistego wzorca biometrycznego i dzięki czemu można zatwierdzać płatności jednym spojrzeniem. To także narzędzie dla sprzedawców, które działa w ramach platformy PayEye Zone, łączącej sklepu stacjonarne oraz internetowe ze społecznością klientów.
W komunikacie czytamy, że aplikacja PayEye dla użytkowników oraz dostęp do strefy PayEye Zone dla merchantów jest darmowy. Jedynym warunkiem korzystania z ekosystemu od PayEye dla merchantów jest posiadanie terminala eyePOS lub/i nowej metody płatności e-payeye opartej o wykorzystanie technologii one click.