Ponad 50% polskich konsumentów preferuje zakupy w Internecie, a 21% z nich robi je częściej niż raz w tygodniu. Duża aktywność konsumentów w sieci stwarza organizacjom charytatywnym doskonałą okazję nie tylko do poinformowania o swojej misji szerokiego grona odbiorców, ale również pozyskania dodatkowych darowizn.
PayPal wspiera organizacje charytatywne
Funkcja Give at Checkout umożliwia przekazywanie mikrodarowizn na cele dobroczynne podczas zakupów online. Organizacje charytatywne mają teraz do swojej dyspozycji nowy kanał pozyskiwania funduszy. Darczyńcy mogą przekazać darowiznę w wysokości 5 złotych podczas dokonywania płatności za pomocą PayPal.
Od momentu uruchomienia rozwiązania w 2019 r. za jego pośrednictwem wpłacono na konto organizacji non-profit z całego świata blisko 49 milionów dolarów. Wraz z upływem czasu drobne sumy przekazywane poprzez Give at Checkout przekształcają się w większe kwoty, zapewniając tym samym dodatkowe źródło pozyskiwania funduszy dla organizacji charytatywnych.
Polscy użytkownicy PayPal mogą skorzystać z opcji Give at Checkout zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i urządzeniach mobilnych. Na starcie programu będą mieli możliwość wsparcia pięciu organizacji non-profit. Mowa tu o: Siepomaga; Polish Mobile Clinic; Rak’n’Roll. Wygraj Życie!; “Nasz Wybór”; Międzynarodowy Ruch Na Rzecz Zwierząt – Viva!
Więcej sposobów na zbieranie funduszy
Strona internetowa to nie jedyne miejsce, w którym można przykuć uwagę potencjalnego darczyńcy. Dzięki przyciskowi „Przekaż darowiznę” organizacja non-profit otrzymuje także dedykowany kod QR. Następnie można go umieścić w różnego rodzaju miejscach i materiałach promujących organizację lub ważną sprawę.
Inna możliwością są także wpłaty cyklicznych. Powtórne zachęcanie darczyńców do przekazania środków na rzecz danego celu bywa trudne i kosztowne. Przycisk PayPal „Przekaż darowiznę” umożliwia jednak wspierającym ustawienie cyklicznych wpłat, co może okazać się wygodne nie tylko dla wpłacających, ale również organizacji.