PayU wprowadza na rynek produkt ratalny łączący w sobie cechy BNPL oraz rat online. Dzięki usłudze „5×0%” klienci mogą dokonać zakupu o wartości min. 100 zł, a cała kwota zostanie automatycznie rozłożona na 5 nieoprocentowanych rat (RRSO: 0%).
Klienci sklepów internetowych LPP mogą kupować na raty dzięki PayU
Wraz z rozwojem kompetencji cyfrowych e-konsumentów wzrastają również ich oczekiwania w obszarze dostępu do preferowanych metod płatności w sklepach internetowych. Dane pokazują, że klienci w e-commerce coraz częściej decydują się na odłożenie zapłaty w czasie. Korzystanie z różnych sposobów odroczenia płatności deklaruje już ponad 1/3 osób kupujących online w Polsce, 23% wypróbowało płatność odroczoną “Buy Now, Pay Later” (BNPL), a 15% ma już doświadczenie z zakupami internetowymi na raty.
Pierwszym partnerem strategicznym PayU, który wprowadził płatność ”5×0%” do swojej oferty, jest polska Grupa LPP, właściciel 5 marek odzieżowych, dostępnych na blisko 40 rynkach. Chodzi o takie sklepy jak Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay.
Warto przypomnieć, że zgodnie z informacjami Pulsu Biznesu fintech PayU został wystawiony na sprzedaż. Wartość transakcji ma opiewać na około 1 mld PLN i obejmie wszystkie biznesu PayU, z wyjątkiem tych z Indii i Turcji.