Prawie trzy czwarte wszystkich transakcji realizowanych BLIKIEM to płatności w internecie. Tylko w pierwszej połowie 2019 roku było to aż 65 milionów transakcji. BLIK stał się już popularniejszą metodą płatności w sieci niż karty, którymi w tym samym okresie – według danych NBP – zapłacono ok. 10 milionów razy mniej niż BLIKIEM.

Świąteczne zakupy tylko z BLIKIEM

W najnowszej kampanii zalety płacenia BLIKIEM po raz kolejny zachwala raper MC Slik. W serii spotów przekonuje, że BLIKIEM można zapłacić praktycznie we wszystkich sklepach internetowych, w tym w tak renomowanych jak Douglas, Decathlon, Empik, EuroRTVAGD, OleOle, SMYK, Zalando oraz na platformach e-commerce – Allergo, AleExpress czy Ceneo.

– Listopad i grudzień to tradycyjnie najbardziej intensywne miesiące dla e-commerce. W tym czasie kupujemy prezenty dla siebie i bliskich i coraz częściej szukamy ich właśnie w internecie. W naszej kampanii chcemy przypomnieć, że BLIK jest wygodnym i bezpiecznym sposobem płatności za prezenty, a płacenie nim jest łatwe i szybkie – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.

Kampania realizowana będzie w internecie, w serwisach VOD, mediach społecznościowych, w kinach i w stacjach radiowych. Przy okazji warto przypomnieć, że kilka tygodni temu Polski Standard Płatności podpisał umowę o współpracy z PPRO – globalną platformą oferującą rozwiązania płatnicze. Dzięki temu BLIK będzie dostępny w sklepach internetowych na całym świecie. Co więcej już niedługo BLIKIEM będzie można zapłacić zbliżeniowo.