Użytkownicy platformy i aplikacji mają dostęp do około 1 tys. filmów i materiałów psychoedukacyjnych i rozwojowych w języku polskim i angielskim, anonimowych konsultacji z licencjonowanymi terapeutami, sesji terapeutycznych czy wydarzeń na żywo.  Od początku 2024 roku firma miała zanotować duży wzrost liczby nowych rejestracji.

Helping Hand ma 70 tys. klientów. Chcą zadebiutować na NewConnect

Jak wynika z obserwacji firmy, największą popularnością cieszy się kurs poświęcony świadomemu rodzicielstwu. Helping Hand kieruje swoją ofertę do indywidualnych użytkowników, ale także do firm i ich pracowników, oferując programy wsparcia psychicznego. Obserwując sytuację na rynku pracy, spółka wprowadziła do swojej oferty szkolenie e-learningowe „Zapobieganie mobbingowi i zachowaniom negatywnym w organizacji”, skierowane do pracowników każdego szczebla.

Choć najnowsze badanie CBOS „O mobbingu – doświadczenia Polaków” pokazuje, że większość badanych dobrze czuje się w swoim miejscu pracy, to jednak co ósmy pracownik (13% badanych) przyznał, że w ciągu ostatnich pięciu lat był szykanowany przez swojego przełożonego.

– W ostatnim czasie wprowadziliśmy nową funkcjonalność naszych narzędzi o nazwie „Twoje plany rozwojowe”. To forma 21-dniowych kursów dotyczących lęków, związków oraz świadomego rodzicielstwa, które cieszą się wielką popularnością – mówi Aleksandra Tokarewicz, CEO Helping Hand.

Wśród klientów firmy znajdują się m.in. Rossmann, Makro i Cushman&Wakefield. W planach Helping Hand jest dalszy rozwój funkcjonalności platformy i aplikacji oraz debiut na rynku NewConnect. Brainy Insights szacuje, że rynek cyfrowych terapii warty w 2022 roku 6,11 mld USD wzrośnie do 2032 roku do 48,78 mld USD.