W tym roku festiwal kulinarny Restaurant Week rozpocznie się w środę 12 października i potrwa do 13 listopada. Jego uczestnicy, dokonując rezerwacji przez Internet, będą mogli skorzystać z usługi “Zapłać za 30 dni” od Klarny. Szwedzki fintech nawiązał współpracę z organizatorem wydarzenia – Restaurant Club.
Klarna została partnerem Restaurant Week
Restaurant Club dołączył do 4 tys. działających w Polsce sprzedawców oferujących płatności odroczone od Klarny. Dzięki temu za uczestnictwo w festiwalu Restaurant Week oraz innych wydarzeniach kulinarnych organizowanych przez spółkę można zapłacić w ciągu 30 dni, bez ponoszenia dodatkowych opłat.
– Partnerstwo z Restaurant Club i sponsorowanie Restaurant Week to ekscytujący moment dla Klarny w Polsce, ponieważ ruszamy na podbój płatności w nowym segmencie rynku – festiwali kulinarnych i gastronomii. Jesteśmy pewni, że uczestnicy Restaurant Week docenią wygodę jaką daje im Klarna – powiedział Łukasz Dwulit, Country manager Klarny w Polsce.
– Naszym celem jest połączenie restauracji z jak największą liczbą polskich miłośników jedzenia i zaoferowanie im innowacyjnych usług, w tym lepszych i bardziej elastycznych metod płatności Jesteśmy podekscytowani partnerstwem z Klarną, które moim zdaniem pomoże nam mocniej skoncentrować się na konsumentach – stwierdził Maciej Żakowski, współtwórca Restaurant Club.
Działalność Klarny w Polsce nabiera tempa. Na rozszerzenie współpracy z fintechem zdecydowała się ostatnio platforma zakupowa About You. Dzięki temu, jej polscy klienci mogą już korzystać z usługi BNPL. Wcześniej Klarna została partnerem LPP – największej polskiej grupy odzieżowej, która jest właścicielem takich marek jak Reserved, Sinsay, Mohito, House czy Cropp.