C&A to marka odzieżowa, która jest obecna w 21 państwach. Dostrzegając rosnącą popularność płatności odroczonych firma udostępniła klientom usługę BNPL. Z oferty Twisto mogą korzystać już m.in. klienci sklepu internetowego Hebe, czy też zamawiający na pyszne.pl.
Płatności odroczone Twisto w C&A
Dzięki nowemu wdrożeniu, klienci sklepu internetowego C&A mogą uregulować należność za zamówienie do 30 dni. Nie ponoszą przy tym dodatkowych kosztów. Czas na spłatę zobowiązania może zostać wydłużony do 45 dni, jeśli użytkownik zdecyduje się na zarejestrowanie w aplikacji Twisto.
Jak zapłacić z Twisto? Wystarczy podczas finalizacji zamówienia wybrać PayU, a następnie Płacę Później jako metodę płatności. Wybierając tę usługę klient może zarówno zapłacić w ciągu kilku sekund, jak też rozłożyć transakcję na raty.
– Branża fashion jest tą, w której klienci najczęściej korzystają z płatności odroczonych. Wybierając Twisto, mogą skorzystać z atrakcyjnych promocji i wyprzedaży.I z każdym rokiem coraz częściej z tego korzystają, co pokazują dane Twisto dotyczące Black Friday. Porównując transakcje wykonane podczas tegorocznego święta zakupów z tymi ubiegłorocznymi zanotowaliśmy wzrost wartości transakcji Twisto o ponad 416% – mówi Adam Miziołek, country manager Twisto w Polsce.
Twisto zostało już oficjalnie przejęte przez australijską firmę ZIP, wiodącego dostawcę BNPL. Na początku grudnia fintech wystartował z kampanią, która promuje odroczone płatności jako sposób na opłacenie świątecznych wydatków. W wybranych sklepach można odroczyć płatności z Twisto nawet o 60 dni.