Usługa „Dodaj konto z innego banku” umożliwia podgląd swoich finansów z różnych banków w jednym miejscu – w aplikacji Moje ING. Dzięki niej, dla kont i kart z innych banków można: sprawdzić stan w jednej aplikacji (nawet przed zalogowaniem), przeglądać historię transakcji z wszystkich kont razem, a także przeanalizować wydatki i planować dla nich wspólny budżet.
Konto z Revoluta dodasz do aplikacji Moje ING
Do tej pory w aplikacji Moje ING klienci mieli dostęp do rachunków prowadzonych przez: Alior Bank, BNP Paribas, mBank, Bank Millennium, Pekao, PKO BP, Santander Bank Polska i Credit Agricole. W przypadku wybranych banków można również zlecić przelewy i łatwo zawnioskować o pożyczkę, jeżeli wynagrodzenie wpływa do innego banku.
Teraz w komunikacie czytamy, że ING Bank Śląski jako pierwszy na rynku udostępnił podgląd kont i kart z Revoluta w Moim ING. Od dziś klienci mogą korzystać z podglądu stanu kont z Revoluta, przeglądania historii i analizowania transakcji w jednej aplikacji.
Jak dodać konto z Revoluta do Mojego ING?
- na stronie głównej w aplikacji Moje ING, w grupie produktów Konta, należy wybrać „Dodaj +”, a następnie „Dodaj konto z innego banku”,
- wybrać bank z którego konto lub kartę chce się dodać. Następnie klient zostanie przekierowany na stronę logowania danego banku,
- należy potwierdzić dodanie kont w aplikacji drugiego banku lub SMS-em i wrócić do Mojego ING, aby zakończyć dodawanie kont. Dodatkowe konto jest widoczne od razu i można nadać poszczególnym kontom własną nazwę oraz określić, jak i gdzie mają być prezentowane.
Rozwiązanie zostało wdrożone w oparciu o usługę dostępu do informacji o rachunku płatniczym (ang. Account Information Service, AIS) wprowadzoną przez Dyrektywę o usługach płatniczych 2 (PSD2). To klient decyduje komu, i jakie informacje udostępnia.
Jakiś czas temu pisaliśmy, że klienci biznesowi ING mogą już korzystać z kart bez plastiku. Są one cyfrową wersją tradycyjnych kart płatniczych i działają bez potrzeby posiadania fizycznej karty. Korzystanie z nich jest możliwe od razu po zrealizowaniu wniosku w bankowości elektronicznej, bez konieczności czekania na fizyczną wersję.