Sklep online na platformie Signius umożliwia nabywanie pakietów podpisów elektronicznych w formie voucherów. Kupujący otrzymują jednorazowy kod aktywacyjny po zakupie na swój adres e-mail wraz z instrukcją aktywacji, umożliwiając błyskawiczne korzystanie z wybranego pakietu.
Signius uruchamia sklep z podpisami elektronicznymi
W ofercie sklepu dostępne są pakiety kwalifikowanych i zaawansowanych podpisów elektronicznych, różniące się ilością podpisów oraz terminem ważności. Ma to być dobre rozwiązanie dla firm i użytkowników indywidualnych, którzy chcą podpisywać dokumenty online ze swoimi partnerami biznesowymi lub pracownikami.
Możliwość zakupu dowolnej ilości voucherów pozwala dostosować korzystanie z podpisów elektronicznych do swoich potrzeb, bez dodatkowych oraz stałych kosztów. Usługa jest w pełni zgodna z polskimi przepisami oraz z Rozporządzeniem Unii Europejskiej eIDAS, co zapewnia akceptację podpisów elektronicznych na terenie całej Unii Europejskiej – czytamy w komunikacie.
To nie pierwsze ciekawe rozwiązanie w ofercie Signius. W 2022 r. dostawca usług wprowadził na swojej platformie technologię weryfikacji tożsamości „na selfie”, oferując szybko dostępny podpis kwalifikowany. Sama wideoweryfikacja tożsamości z kolei, na podstawie której także wydawany jest podpis kwalifikowany, realizowana jest natychmiastowo, bez wcześniejszego umawiania oraz jest zawsze wliczona w cenę pakietu podpisów.
Według raportu Fortune Business Insights wielkość globalnego rynku podpisów cyfrowych została wyceniona na 3,92 mld USD w 2022 r. i przewiduje się, że do 2030 r. osiągnie wartość 43,14 mld USD, co oznacza wzrost CAGR na poziomie 35,1%.