W związku z rosnącą inflacją wielu Polaków obawia się o swoje oszczędności. Jedną z taktyk na zabezpieczenie swoich funduszy jest wymiana polskiego złotego na zagraniczną – stabilniejszą walutę jaką jest np. Euro. Nie powinien zatem nikogo dziwić fakt, że takie punkty wymiany walut jak Walutomat kwitną.

50 tys. zarejestrowanych klientów w 8 miesięcy

Walutomat notuje stały przyrost klientów. W ciągu ostatniego pół roku serwis zanotował 67% wzrost rejestracji niż w analogicznym okresie 2021 roku. Ostatnie 50 tys. klientów platforma zdobyła zaledwie w niespełna 8 miesięcy. Na ten moment, w Walutomacie, zarejestrowało się już ponad 500 000 klientów, a samą aplikację serwisu pobrano ok. 300 000 razy.

Z danych serwisu wynika, że statystycznie (ok. 47%) są to osoby w wieku 30-45 lat, a dwóch na trzech klientów to mężczyźni. Całkowite obroty Walutomatu od 2012 roku przekroczyły już 105 miliardów złotych. W ciągu ostatnich 10 dni użytkownicy w tym serwisie wymienili 653 milionów zł.

— Stały przyrost klientów bardzo cieszy. Jest on wynikiem nie tylko trafnych kampanii marketingowych, ale przede wszystkim oferty produktowej dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. — mówi Magdalena Jasnoch, Head of Marketing and PR w Walutomacie.